5 alternative sănătoase și accesibile pentru noodles cu ramen

Nu este un secret. Dacă ați mâncat vreodată fidea supă cu ramen, atunci știți că este absolut delicioasă. Din păcate, ca și cele mai delicioase produse alimentare, acestea nu sunt, de asemenea, foarte sănătoase pentru tine. Din păcate, ca multe alte feluri de mâncare delicioase, aceasta nu este foarte benefică corpului nostru. De asemenea, conține destul de multă sare și alte ingrediente care nu oferă o valoare nutritivă. Să nu uităm ca sunt preferate printre studenți, deoarece acestea sunt mai ieftine decât cele mai multe alte cutii sau saci de fidea. Este adevărat că, la un buget mai scăzut, ele pot fi o economie mare de bani, dar vestea cea mai bună este că există și alte alternative sănătoase de supă ramen care nu vor sparge contul bancar. Urmează 5 feluri de mâncare alternative de ramen de care vă puteți bucura:

Udon sau Soba noodles
Aici este o mare alternativa la fidea ramen. Aceste fidea sunt mult mai sănătoase pentru tine. De fapt, ele au un conținut scăzut de grăsimi și sodiu și nu sunt încărcate cu alte ingrediente cum ar fi MSG(glutamat monosodic). Tot ce trebuie să faceți este să fierbeți fidea în bulion și să adăugați niște legume. Puteți adăuga orice tip de legume pe care le preferați să faceți o supă delicioasă cu ele. Dacă doriți mai mult decât fidea, legumele și bulionul, puteți adăuga, de asemenea, tipul de proteine ​​preferat la supă. Puteți găsi tăieței udon sau soba în magazinul dvs. alimentar în secțiunea de produse alimentare cu specific asiatic.

Utilizați noodles vegetali
Nu numai că este o alternativă sănătoasă, dar este, de asemenea, fără gluten, pentru oricine evită glutenul în dieta lor. Puteți face aproape orice tip de tăieței de legume. Prin obținerea unei ustensile care spiralează legumele, puteți face tăieței din dovlecei, morcovi și multe alte legume sănătoase. Aceasta este, de asemenea, o opțiune bună de mai puțini carbohidrați, dacă sunteți în căutarea de a îi scoate din dietă. Apoi adăugați orice tip de legume, cum ar fi ciupercile sau orice altceva preferați. Acești tăieței de legume pot fi făcuți la abur, fierți sau chiar făcuți soté în ulei de măsline. Ele sunt, de asemenea, o masă rapidă și ușoară, dar au mult mai multe proprietăți sănătoase decât fidea ramen găsită pe rafturile magazinelor.

Ramen făcut în casă
Cheia pentru alternative sănătoase la fidea ramen este că ele sunt, de asemenea, ușor de făcut. După cum știți, fideaua ramen este adesea ușor e preparat, convenabil și ieftin. Această rețetă făcută în casă homemade ramen este convenabilă. Vă puteți bucura de aceștia și în alte dăți, deoarece puteți congela surplusul rămas. Adăugați eventualele legume care vă plac și lăsați-le să fiarbă într-o oală împreună cu fideaua. Pentru a face această rețetă super sănătoasă, la servire, utilizați doar aproximativ jumătate din tăiețeii pe care ia-ți utiliza în mod normal. Mănâncă mai multe legume și bulion făcut în casă ca o alternativă mai sănătoasă.

Noodles Shirataki
Fideaua Shirataki poate fi găsită în secțiunea internațională a magazinului alimentar. Aceasta este de fapt fidea care vine ambalată într-un pachet și a fost deja fiartă, așa că este foarte ușor și rapid de pregătit- perfect pentru o masă de weekend. Fiecare porție are aproximativ 20 de calorii și este delicioasă și consistentă. Puteți adăuga legume, proteine ​​și condimente pentru a le face oricum doriți.

Supa de dovleac
Din moment ce am discutat pe tema legumelor și a alternativelor sănătoase la fidea ramen, gătirea supei de dovleac este ieftină, convenabilă și rapidă, la fel ca orice pachet de fidea ramen. Tot ce ai nevoie pentru aceasta este un dovleac mic, niște condimente, smântână și câteva stocuri de legume. Doar fierbeți dovleacul în stoc, utilizați un mixer (sau un set similar de unelte de bucătărie) pentru a-l măcina, adăugați condimentele și lăsați-l să fiarbă. Cea mai bună parte a prețului, veți avea aproximativ același număr de mese ca și pentru un ramen la același preț. Și, pe deasupra, e mai sănătos!

Trebuie să vă bucurați de ceea ce mâncați, dar și să mâncați mai sănătos atunci când este posibil. În timp ce ar putea dura puțin mai mult decât deschiderea unui pachet de tăieței peste care adăugați apă fierbinte și este gata în 3 minute, merită să știți că mâncați o masă mult mai sănătoasă. Nu cumpărați ceva nesănătos care să vă afecteze corpul, doar pentru că nu aveți suficiente resurse. Există multe alte alternative sănătoase la supa ramen care vă vor face să vă simțiți bine despre ceea ce mâncați.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *