5 moduri de a renunța la produsele cu gluten

În ultimii ani, oamenii s-au concentrat destul de mult asupra glutenului și a modului în care acesta ar putea afecta negativ sănătatea și stilul de viață al cuiva. În acest timp, mulți oameni au descoperit că au o sensibilitate la gluten și ar dori să găsească modalități de a-l elimina din viața lor. Există mai multe sfaturi pe care cineva le poate urma, care i-ar putea ajuta să aibă o dietă sănătoasă, care nu include gluten, în cămară sau în alte părți ale bucătăriei.

Scăpați de consumabile
Unul dintre articolele pe care le veți găsi în cămară care au un conținut ridicat de gluten sunt cele de coacere standard. Dacă ați făcut vreodată o prăjitură sau o altă bunătate coaptă, mai mult ca sigur aveți ingrediente rămase care sunt pline de gluten. Obiecte precum făină, zahăr și alte produse care conțin gluten ar trebui să fie îndepărtate cât mai curând posibil. Chiar dacă nu le folosiți, cantități mici de produse pot intra în aer și vă pot îmbolnăvi.

Îndepărtați produsele umplute cu gluten

După ce ai scăpat de toate vechile rechizite din bucătărie, ar trebui să te uiți în continuare pentru a scăpa de orice alte produse care conțin gluten. Unele dintre articolele care sunt pline de gluten vor include pâine, biscuiți, covrigi, cereale și o varietate de alte gustări. Ar fi util să revizuiți o listă de alimente care conțin gluten pentru a vă asigura că obțineți totul. Dacă trebuie să păstrați alimente suplimentare în casă cu gluten, trebuie să vă asigurați că îl păstrați separat într-un loc sigur și sigilat.

Înlocuiți cu alte produse alimentare

În timp ce puteți scăpa de alimentele care conțin gluten, va trebui să îl puteți înlocui cu alimente care nu au gluten. Astăzi, există multe alternative alimentare excelente, care sunt făcute cu ingrediente fără gluten. Acest lucru vă poate ajuta să vă bucurați de multe din aceleași alimente fără a avea aceleași reacții adverse. Obținerea de pâine, paste și biscuiți fără gluten ar putea fi un început excelent pentru a vă umple din nou dulapurile. Cu toate acestea, ar trebui să vă concentrați în continuare pe îmbunătățirea dietei dvs., care va include consumul de fructe, legume și carne slabă care sunt mai sănătoase, pentru a vă asigura o dietă completă și echilibrată.

Prăjitor de pâine nou

Un alt element din casa ta care ar putea conține o mulțime de particule de gluten este toaster-ul tău. Nu este surprinzător că, dacă ați prăjit vreodată pâine într-un toaster, probabil ați observat cum cantități mici de pâine sunt rătăcite în toaster. Deoarece curățarea prăjitorului se poate dovedi a fi o provocare, o opțiune mai bună ar fi să scapi complet de acesta. Apoi, trebuie să căutați un toaster conceput să funcționeze mai bine cu pâine fără gluten, deoarece vă va oferi un produs final mai bun.

Curat
În cele din urmă, după ce ai scăpat de toate obiectele care conțin gluten din casa ta, este important să petreci timp curățându-ți bucătăria. Chiar dacă totul este scos, veți dori să vă asigurați că vă curățați întreaga bucătărie cât mai mult posibil. Acest lucru va ajuta să vă asigurați că orice reziduu suplimentar rămas este îndepărtat și curățat corespunzător. Acest lucru te poate lăsa să te simți înviorat și să îți dai un bun început în noul tău stil de viață fără gluten.

Când doriți să scăpați de gluten din viața voastră, este important să faceți acest lucru încet. Chiar dacă știți că este rău pentru dvs., este important să acordați corpului dvs. timp pentru a se regla. Prin scoaterea lentă a glutenului din alimentația ta, corpul tău va reacționa mult mai bine și vei avea mai puțin șanse să simți pofte semnificative. Acest lucru vă poate face mai ușor să vă respectați noua dietă și stilul dvs. de viață.