8 beneficii sănătoase în urma frecventării saunei uscate

Probabil ați auzit că utilizarea unei saune poate avea beneficii uimitoare pentru sănătate. Știați că există o diferență între o saună uscată și o saună cu aburi? O saună uscată va atinge aproximativ 60 de grade Celsius, care este de obicei mai mică decât temperatura într-o saună cu aburi. Căldura este de obicei asigurată fie de un încălzitor cu infraroșu, fie de o sobă cu lemne. Acesta provoacă transpirația participantului, ceea ce poate fi foarte benefică.

În timp ce ambele tipuri de saune au beneficii mari, aici sunt opt ​​beneficii pentru sănătate de a petrece ceva timp într-o saună uscată.

1. Circulația
Circulația slabă poate avea cu siguranță unele efecte secundare înfricoșătoare. Petrecând ceva timp într-o saună uscată, puteți îmbunătăți circulația întregului corp. Imediat ce intri într-o saună, tensiunea arterială va crește. Cu cât tensiunea arterială este mai mare, cu atât sângele circulă mai bine prin vene. Acesta va ajuta la circulația sângelui către membre, degete, degetele de la picioare și în alte locuri care, de obicei, nu obțin atât de mult flux de sânge atunci când o persoană are o circulație slabă. Este posibil ca fluxul de sânge aproape să se dubleze când se află într-o saună.

2. Revenirea rigidității
Te simți adesea rigid când te trezești sau pe tot parcursul zilei dacă stai constant la un birou? Vestea bună este tot ce trebuie să faci este să petreci ceva timp într-o saună, fie după ce te-ai trezit, fie la sfârșitul unei zile lungi. Fiind într-o saună, poate ameliora rigiditatea musculară, ceea ce nu numai că face corpul să se simtă mai bine, dar poate ajuta și la prevenirea rănilor viitoare. De asemenea, poate ajuta la ameliorarea durerilor mușchilor inflamați sau supra-solicitați.

3. Descărcare de stres
Stând toată ziua la un birou nu te face doar să te simți rigid, dar poate provoca, de asemenea, mult stres. De fapt, indiferent de tipul de muncă pe care îl aveți poate provoca tone de stres, ceea ce nu este bun pentru organism. Căldura vă poate ajuta să vă calmați și să vă simțiți mai puțin stresați. De asemenea, este important să alocați timp etapei în care vă relaxați și să vă deconectați de restul lumii. A-ți face timp să stai într-o saună uscată și să te relaxezi poate ajuta la ameliorarea stresului nedorit din viața ta.

4. Eliberarea toxinelor
Când transpirăm, porii noștri se deschid, ceea ce ajută la eliberarea tuturor toxinelor rele din corpul nostru. Deși nu există o grămadă de cercetări care să susțină acest lucru, știm că deschiderea porilor și transpirația de obicei poate stimula sistemul imunitar, deoarece scapă de toxinele care sunt prinse în corpul tău. Acesta este motivul pentru care persoanele care transpiră mult, fie că este vorba de antrenament sau de petrecere a timpului într-o saună raportează că sunt destul de sănătoase și evită îmbolnăvirea.

5. Metabolism ridicat
Scăparea de stres, toxine și rigiditate nu sunt singurele avantaje pentru sănătate din partea saunei. Folosirea saunei îți poate îmbunătăți metabolismul. Stând într-o saună vă poate ajuta corpul să ardă grăsimea pe măsură ce transpiră. Desigur, arderea grăsimilor înseamnă că poți pierde în greutate doar dacă stai într-o cameră fierbinte! Asigurați-vă că beți multă apă atunci când vă aflați în saună sau când sunteți afară, ceea ce vă va ajuta la pierderea în greutate. De asemenea, vă va ajuta să vă asigurați că nu vă deshidratați, ceea ce se întâmplă adesea de la transpirație.

6. Crește imunitatea
Transpirația poate ajuta la îmbunătățirea sistemului imunitar. Acest lucru se datorează tuturor toxinelor și germenilor care sunt eliberați prin transpirația ta. Cei care folosesc o saună în mod regulat sunt cel mai puțin susceptibili să se îmbolnăvească cât de des pe cei care nu transpir regulat. Când toxinele sunt eliberate, este mai puțin probabil să te îmbolnăvești, mai ales în perioada rece și gripe.

7. Dormiți mai bine
Credeți sau nu, utilizarea unei saune vă poate ajuta să vă odihniți mai bine. Fiind într-o saună poate elibera endorfinele și crește temperatura corpului, care sunt doi factori foarte importanți pentru a dormi bine. Deoarece este de asemenea foarte relaxant, acesta este un alt beneficiu care contribuie la somn. Dacă doriți să dormiți mai bine, luați în considerare utilizarea saunei înainte de a merge la culcare. Acest lucru vă poate configura pentru o noapte neîntreruptă de somn liniștit.

8. Vă puteți face prieteni noi
Un alt mare beneficiu pentru sănătatea utilizării saunei poate fi faptul că veți petrece timp cu prietenii sau veți învăța să vă creați unii noi. Intimitatea de a fi în saună ajută oamenii să se relaxeze și să facă legături cu ceilalți. Uneori, oamenii uită că a fi sociabil este un alt mod de a fi sănătos, dar sauna vă poate ajuta. Dacă mergeți la saună care se află la o sală de gimnastică sau un alt loc de agrement, probabil că veți întâlni destule persoane. Dacă petreceți timp într-o saună într-un loc mai privat, puteți invita familia și prietenii să vi se alăture pentru conversație relaxantă și timp de calitate împreună.

După cum puteți vedea, există multe beneficii ale saunei uscate. La unele dintre ele, probabil că nu te-ai gândit la capacitatea de a fi sociabil sau de a dormi mai bine. De la pierderea în greutate până la ameliorarea durerii și a stresului, există atât de multe motive pentru care ar trebui să iei în considerare utilizarea unui kit de saună uscată pentru a fi mai sănătos și mai fericit în viața ta.