Metode prin care poti sa controlezi schimbarea – II

3. Observa-ti emotiile daca vrei sa stapanesti schimbarea
Stati cu emotiile si observati. Nu numai ca este important sa intelegem gandul, emotiile au valoare egala.

Emotiile sunt mesageri.

Ce iti spun? Permiteti-le. Nu sunt bune sau rele, ci doar sunt.

Sistemul emotional va permite sa va conectati intr-un mod mai profund cu lucrurile care sunt cele mai importante pentru dvs. Daca am negat emotiile, atunci negam in esenta o parte din noi insine.

Pentru mine, expresia emotiei a dus la ranirea sau ignorarea tatalui meu biologic.

Mama mea a avut probleme cu reglarea dispozitiei. Ar fi trezita si vesela si apoi deprimata si retrasa.

Am interiorizat ca emotiile nu erau de incredere. Emotiile mele ar fi impinse si ignorate sau izbucnite necontrolat. Acest lucru a confirmat doar in continuare ca nu puteam avea incredere in ei.

4. Reflectie
Reflectati asupra locului in care am trait o situatie / emotie similara.

Unde mi s-a intamplat asta in copilarie? Unde mi-am facut asta azi?

Unde le fac asta altor oameni astazi sau in trecut? Acum este momentul sa fii deschis si sa permiti ce amintiri sa-ti vina.

Singurul mod in care putem intelege cum sa lucram si sa stapanim schimbarea este sa cunoastem detaliile. In reflectie, putem vedea modele similare, poate obiceiuri sau comportamente si orice ganduri limitative.

Ca adult, aceasta slaba intelegere a durerii si emotiilor duce la dependente alimentare, activitati care amortesc durerea si verificarea mentala a situatiilor. A trebuit sa explorez de ce trauma din copilarie mi-a afectat capacitatea de a ma conecta, de a ma deschide intimitatii si de a avea incredere in altii.