Prezentarea modurilor în care poți rămâne atent între orele 9:00-17:00

Stresul de a menține un loc de muncă între orele 9-17 poate face dificilă menținerea atenției întemeiate pe parcursul zilei. Termenele limită, exploatarea căsuțelor de e-mail, timpul excesiv al statului în fața monitorului și presiunea din partea șefilor nevoiași și a colaboratorilor care se prostesc pot face ca o zi de muncă sănătoasă să fie destul de mică pe lista de priorități.

Dar realitatea este că nu puteți fi cu adevărat un muncitor bun sau un lucrător fericit dacă nu sunteți atenți și prezenți pe parcursul zilei. Fiind un lucrător prezent, atent, face mai ușoară abordarea tuturor micilor stresuri ale unei zile la birou, precum și celor mari. Iată câteva sfaturi și trucuri pentru a rămâne cu picioarele pe pământ între orele 9-17:

1. Stabiliți-vă pentru succes
Stabilirea unei intenții pentru ziua ta este o modalitate excelentă de a te stabili cu atenție la birou. Ce loc mai bun pentru a începe acest lucru, decât o necesitate care provoacă stres multor lucrători din întreaga lume? Vorbesc despre temuta naveta de dimineață.

Blocajele de trafic, crize de timp și cheile pierdute pot face dimineața foarte agitată. Dar făcând câteva modificări ușoare la rutina dvs. de dimineață, s-ar putea să vă găsiți cu nerăbdare să vă deplasați.

Treziți-vă câteva minute mai devreme, astfel încât să puteți construi ceva timp înainte de a începe graba. Înainte să ieșiți pe ușă, luați câteva minute pentru a vă concentra și a respira adânc. Dacă este o opțiune pentru tine să mergi, să mergi cu bicicleta sau să iei transportul în comun pentru a ajunge la locul de muncă, aceste activități oferă oportunități excelente de reflecție și împământare înainte de începerea zilei.

2. Faceți o pauză de mișcare
După ce ați ajuns la birou și ați reușit să faceți naveta de dimineața cu atenție, abia atunci începe adevăratul test. Poți rămâne atent, chiar și într-un mediu plin de stres? Poți rămâne concentrat  ore întregi de muncă obositoare sau copleșitoare?

Un lucru care ajută cu adevărat este să faci pauze dese de mișcare, fie că asta înseamnă să iei traseul pitoresc spre baia biroului sau să faci plimbări mai lungi afară pentru a-ți întinde picioarele, a lupta împotriva oboselii și a-ți limpezi mintea.

Este incredibil de important să faci mișcare zilnică pentru a combate efectele ședinței prelungite pe scaun. Mișcarea îți stimulează mintea și îți trezește corpul, ambele putând rămâne stagnate în timpul perioadelor lungi de ședere pe un birou.

3. Mănâncă și bea bine
Hidratarea și alimentarea bine în timpul zilei de muncă este poate cel mai important lucru pe care îl puteți face pentru a rămâne sănătos, productiv și împământat. De fapt, consumul a cinci pahare de apă pe zi și consumul a cinci fructe sau legume în fiecare zi sunt factori majori care mențin sănătoși oamenii.

Dacă mănânci și bei bine, vei fi mai clar și mai productiv decât dacă ai băut sifon și gătești cartofi prăjiți toată ziua fără să mănânci vreodată o masă adevărată. Obții puncte bonus importante dacă mănânci prânzul departe de birou și departe de dispozitivele tale tehnologice personale.

Veți putea să mâncați mai cu atenție dacă vă concentrați doar pe actul de a mânca și nu pe mâncare în timp ce parcurgeți oricare dintre site-urile de socializare care vi se potrivesc.

4. Încorporați pauze de la monitor
Cele mai multe locuri de muncă implică astăzi cel puțin un anumit nivel de timp petrecut în fața calculatorului, iar multe implică chiar opt până la 10 ore în fața unui computer. Tot timpul petrecut cu ochii în monitor are un impact asupra corpului și a minții tale și nu poți rămâne împământat dacă ai privirea tulbure de la oboseala acumulată în timpul zilei.

Prevenirea încordării digitale a ochilor este un element cheie în a fi un lucrător fericit și sănătos. Prin încorporarea pauzelor de ecran în ziua ta, îți vei proteja ochii și vei oferi creierului un impuls ca urmare. La fiecare 20 de minute, ar trebui să te uiți la ceva la o distanță de 20 de metri timp de 20 de secunde. Acest lucru vă ajută să vă resetați vederea și să vă relaxați mușchii ochilor.

5. Dezvoltați momentele de meditație
Dezvoltarea unei practici de meditație vă poate ajuta cu adevărat să vă creșteți conștiența pe tot parcursul zilei de muncă și să vă păstrați în momentul prezent. Beneficiile meditației includ ajutarea în digestie, ajutarea somnului, ajutarea concentrării și îmbunătățirea stării generale de sănătate. Aceasta include sănătatea ta la locul de muncă.

Cât de des te simți împrăștiat și copleșit în timp ce stai la biroul tău? În fiecare oră, luați pauză câteva minute pentru a face o scurtă meditație pentru a vă reaminti să vă întoarceți în corpul vostru și să respirați. Chiar și cantități mici de timp focalizat de meditație pot avea un impact uriaș asupra stării de bine generale.

Încercați aceste tehnici data viitoare când vă prezentați pentru a lucra și observați modalitățile în care vă simțiți diferit. Simțiți o concentrare îmbunătățită? Niveluri de energie mai ridicate? Mai mult confort fizic? Mai multă rezistență mentală? Cu cât practicați aceste tehnici de atenție asupra a ceea ce faceți, cu atât mai probabil veți observa efectele acestora.