Dieta ketogenica meniuri, pareri, ingrediente, compoziție, unde să cumpere, prospect

Dieta keto - recenzii actuale ale utilizatorilor - ingrediente, cum să o luați, cum funcționează, opinii, forum, preț, unde să cumpărați

Dieta keto (Dieta ketogenică) este o modalitate de recalibrare a metabolismului. Aceasta forțează organismul să înlocuiască carbohidrații cu grăsimi. După ce glucoza a fost epuizată, ficatul transformă grăsimile din alimente și din grăsimea corporală în corpuri cetonice, acizi grași, și apoi le folosește ca energie.

Dieta keto poate fi folosită pentru a pierde rapid în greutate și pentru a elimina excesul de grăsime fără a afecta masa musculară.

Cuprins:

  • Cum se obține cetoza în organism?
  • dieta ketogenica alimente permise în retete Dieta Ketogenica? Meniuri, dieta keto retete și suplimente alimentare.
  • Alimente permise
  • Alimente interzise
  • Suplimente pentru alimente
  • Dieta keto are multe beneficii și avantaje
  • Dieta ketogenică are riscurile și dezavantajele sale
  • Dieta keto poate produce rezultate uimitoare.
Dieta keto - păreri - ingrediente - preț - unde să cumpere?

Acest articol vă va oferi tot ce trebuie să știți despre dieta ketogenică. Aflați despre beneficiile și riscurile Dieta Keto carte, precum și despre meniurile și rețetele care sunt disponibile. Obțineți sfaturi și opinii de la experți în nutriție.

Cum îți determini organismul să intre în cetoză?

Inducerea cetozei este dorința organismului de a trece de la glucoză la grăsimi. Dieta ketogenică urmărește să inducă cetoza rapid și să o mențină timp de cel puțin 4-6 săptămâni.

Pentru a induce cetoza, trebuie să reduceți drastic aportul de carbohidrați. Acest lucru înseamnă că toți carbohidrații și produsele pe bază de carbohidrați sunt eliminate din dieta zilnică. Vom discuta mai în detaliu despre alimentele permise și cele interzise mai târziu.

Ficatul creează corpuri cetonice, care pot fi folosite pentru a furniza energie organismului atunci când nivelul de glucoză scade. Organismul va folosi mai repede grăsimea depozitată în burtă, șolduri și alte zone pentru generarea de energie dacă cetoza este obținută rapid.

Dieta keto ingrediente, cum se utilizează, cum funcționează, efecte secundare, de unde să cumpere

Postul negru este cel mai rapid mod de a induce cetoza în organism. De asemenea, puteți folosi suplimentele pentru dieta keto (vezi capsule Keto Diet) pentru a accelera procesul și a ușura disconfortul cauzat de înfometarea cu carbohidrați la început.

Achiziționați KETO DIET la un preț redus cu 50% pe site-ul oficial al producătorului. Faceți clic aici pentru mai multe detalii

Organismul dumneavoastră are nevoie între 24 de ore și câteva Dieta Keto pe zile pentru a ajunge la cetoză. Un glucometru care măsoară și corpii cetonici din sânge este cel mai bun mod de a determina dacă vă aflați în cetoză. CareSens Dual este un glucometru fiabil, de înaltă calitate, care măsoară glucoza și corpii cetonici și este compatibil cu testele KetoSens.

Restricția carbohidraților este o regulă generală care reduce carbohidrații la 30-50 g pe zi. Acest lucru se face prin cunoașterea cantității exacte de carbohidrați din fiecare aliment. Această cerință va fi necesară pentru dieta zilnică. În caz contrar, cetoza nu se va produce.

Ce alimente sunt permise în dieta ketogenică? meniu dieta keto, dieta keto retete și suplimente alimentare.

The ketogenic diet is more flexible than other diets in terms of what foods you can eat. Here are two lists that list the allowed foods and the prohibited foods in the meniu dieta keto.

Alimente permise

Dieta keto Opinii, forum, comentarii, promovare, Allegro

Concret, regimul alimentar pe durata dietei ketogenice trebuie sa cuprinda alimente cu continut ridicat de grasimi, continut mediu de proteine si continut foarte Dieta Keto retete mic dejun de carbohidrati.

Asadar, ai voie sa mananci:

  • carne de pui, vita, porc, miel, peste, oaie
  • You can also visit www.oa.com
  • lactate
  • alune de padure
  • Migdale
  • Nuci
  • ulei de cocos, alte uleiuri vegetale
  • alte nuci si seminte
  • Unt
  • smantana fermentata
  • legume si fructe cu continut foarte mic de carbohidrati
  • fructe permise in Dieta Keto (pt. continutul de fibre)

Alimente interzise

Cand vine vorba de alimentele pe care nu ai voie sa le consumi, dieta ketogenica este intradevar foarte stricta. In lista de mai jos gasesti toate tipurile de alimente interzise in aceasta dieta:

  • sarea si zaharul
  • orice preparate cu zahar – sucuri, prajituri, dulciuri, etc.
  • produsele fainoase – paste, paine, produse de patiserie
  • cereale
  • bauturi alcoolice
  • fructe, cu cateva exceptii mici
  • legume cu un continut ridicat de carbohidrati – cartofi, porumb, fasole
  • mezeluri si alte produse din carne procesata

In ceea ce priveste proportiile de grasimi, proteine si carbohidrati zilnice, acestea trebuie sa se incadreze in urmatoarele valori:

  • 75-80% grasimi
  • 15-20% proteine
  • 5% carbohidrati

Ca si numar de calori, se recomanda un minim de 2000 de calorii pentru femei si 2500 de calorii in cazul barbatiilor.

Suplimente alimentare

opinii și recenzii ale utilizatorilor de pe forum

Suplimentele alimentare keto te pot ajuta sa intri mai repede în starea de cetoza, în acelasi timp ameliorand disconfortul creat de aceasta stare în primele zile. Se recomandă capsulele Keto Diet sau pulberea Keto Light+. Acest lucru ajută la accelerarea inducției în cetoză și facilitează obișnuirea cu starea fiziologică.

Reducere de 50% din prețul de producător – vezi detaliile promoției

Am scris un articol detaliat despre pulberea Keto Light+. Ți-o recomand cu căldură.

Site-ul oficial pentru capsulele Keto Diet poate fi accesat și el. Acesta este suplimentul keto pe care îl recomandăm.

Puteți comanda suplimentul la un preț exclusiv, mult mai mic decât cel pe care l-ați plăti în farmaciile din România.

Aceste tablete conțin ingrediente active derivate din extracte naturale de plante. Suplimentul nu provoacă efecte secundare și este sigur de utilizat.

Dieta keto are multe beneficii și avantaje

The ketogenic diet can help you eliminate fat and layers from your body, including those accumulated around the stomach, hips, and buttocks. It doesn’t put your health at risk and will not cause muscle loss.

These are the main benefits of this diet:

  • Lower „bad” cholesterol
  • Increase concentration power
  • Reduce your appetite
  • Increase physical energy
  • Easy to sustain and low-cost diet
  • Regulate blood sugar levels to reduce the chance of developing type 2 diabetes.
  • Effective fat loss without affecting muscle mass
  • Reduced risk of developing heart disease
  • Healthy weight loss

Like any diet, the ketogenic diet comes with its own pros and cons. Below is a list of the main disadvantages and risks associated with this diet.

The ketogenic diet has its risks and its disadvantages

  • Elimination of common foods that are often in most people’s diets
  • Aport scăzut de fibre – consumul de fructe de pădure sau semințe poate compensa acest lucru.
  • Consumul de apă – se recomandă să consumați cel puțin 2 litri pe zi dacă urmați dieta keto.
  • Echilibrul acido-bazic – alimentele bogate în proteine și grăsimi au un pH acid. Acest dezechilibru trebuie corectat prin consumul de legume cu un conținut scăzut de carbohidrați, cum ar fi broccoli, spanac și așa mai departe.

Dieta keto poate produce rezultate uimitoare

Puteți pierde până la 1 kg pe săptămână dacă urmați cu strictețe instrucțiunile pentru dieta ketogenică. Această dietă are multe avantaje pe termen lung.

Achiziționați DIETA KETO la un preț redus cu 50% pe site-ul oficial al producătorului. Faceți clic aici pentru mai multe detalii

Potrivit nutriționiștilor și medicilor, cetoza ar trebui să dureze cel puțin 4-6 săptămâni.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.